Nagrody

W tym kwartale zestawienie nagrodzonych  uczestników naszych warsztatów to:
Janusz Surmacz, z Tomaszowa Mazowieckiego – uczestnik warsztatu z systemów oceny – tytuł najszybciej uczącego się pracownika
Daria Historyk, z Mikołajek – uczestniczka treningu z negocjacji – tytuł najbardziej zmotywowanego uczestnika
Wojciech Opatowicz, z Chorzowa – uczestnik kursu z pracy w zespole – tytuł najszybciej uczącego się klienta
Natasza Lizut, z Katowic – uczestniczka szkolenia z kierowania projektami – tytuł najszybciej uczącego się uczestnika
Marek Urbański, z Tychów – uczestnik treningu z przywództwa sytuacyjnego – tytuł najbardziej kreatywnego uczestnika
Zuzanna Pytlakowska, z Lublina – uczestniczka szkolenia z kierowania projektami – tytuł najmilszego uczestnika
Jacek Kilian, z Dudnik – uczestnik szkolenia z rozwiązywania konfliktów – tytuł najmilszego pracownika
Wioletta Adamowicz, z Torunia – uczestniczka warsztatu z asertywności – tytuł najsympatyczniejszego klienta
Adrian Zamachowski, z Jedrzejowa – uczestnik szkolenia z zarządzania czasem – tytuł najzdolniejszego pracownika
Olga Piotrowska, z Lublina – uczestniczka kursu z przywództwa sytuacyjnego – tytuł najmilszego uczestnika
Damian Zwoliński, z Katowic – uczestnik szkolenia z efektywności osobistej – tytuł najzdolniejszego klienta
Beata Tymochowicz, z Rzeszowa – uczestniczka szkolenia z asertywności – tytuł najzdolniejszego klienta
Adrian Elfarty, z Szczecina – uczestnik warsztatu z asertywności – tytuł najmilszego uczestnika
Wanda Woźniak, z Gdyni – uczestniczka kursu z kreatywnego myślenia – tytuł najsympatyczniejszego uczestnika

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>