Krystian Duńczyk

Skończył kierunek socjologii na Uniwersytecie Opolskim, a niedawno także roczne studia podyplomowe z public relations. Od czterech lat specjalizuje się na organizowaniu szkoleń i coachingu w dziedzinie komunikacji międzykulturowej.   Był redaktorem trzech książek o tematyce biznesu, a dodatkowo twórcą ośmiu tekstów na naszym blogu.
Koncentruje się na organizowaniu konferencji dla branzy FMCG, motoryzacyjnej, mediów i samorządów. W większości przypadków  współpracuje z samodzielnymi specjalistami i działami handlowymi.
Po godzinach podróżnik i żeglarz.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>